Cookie beleid Odin59

De website van Odin59 is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Van de bestuurstafel 8.

Van de bestuurstafel 8.

30 mei 2014 22:00


Dit is de laatste “van de bestuurstafel” van dit seizoen.
Ik heb getracht u op de hoogte te brengen van het reilen en zeilen van de club gedurende het afgelopen seizoen.

In nummer 7 is nogal wat aandacht geschonken aan de benoeming van de nieuwe voorzitter Ronald Brantjes. In de afgelopen weken heeft hij de bestuursvergadering bijgewoond en kennis kunnen nemen wat er zoal speelt in de vereniging.

Afgelopen maandag is inzichtelijk gemaakt welke stappen we gemaakt en hebben en wat er nog moet worden gedaan.

Ik zet het nog eens op rijtje. Er is een voorzitter benoemd, een bestuurslid voetbal technische zaken, een nieuw jeugdbestuur is aangetreden, de samenstelling van de technische commissie voor de jeugd voltooid, site beheer is ingevuld, een nieuwe wedstrijdsecretaris benoemd, een nieuwe leden administrateur is benoemd en niet in de laatste plaats is de organisatiestructuur vastgesteld. Kortom een prachtig resultaat.

Daarnaast zijn er ook nog een aantal open einden. Onze verzoeken om nieuwe medewerkers vinden geen gehoor. Telkenmale moeten wij mensen persoonlijk vragen zich in te gaan zetten voor de vereniging. Hierbij valt te denken aan bardiensten, activiteiten commissie, bestuursdiensten op zaterdag, kaartverkoop aan de poort bij thuiswedstrijden, schoonmaakpersoneel, etc.

Als je even rekent, ben je één à twee maal per seizoen een paar uur in de weer om iets voor de club te betekenen. Dat kan toch niet te veel gevraagd zijn.

Wij zullen er niet aan ontkomen in bepaalde gevallen de inbreng en inzet van de leden een verplichtend karakter te gaan geven. Komend jaar gaan we onderzoeken (eerst experimenteel) op welke wijze wij alle leden een bijdrage kunnen laten leveren aan de noodzakelijke werkzaamheden.

Uw bestuur streeft er naar de werkzaamheden over zoveel mogelijk mensen te verdelen. Dit onderwerp zal zeker vaker op de agenda staan en de gevolgen van de besluitvorming zullen wij met u delen.

De velden 2 en 4 en het trainingsveld zijn in groot onderhoud. Veld 3 gaat op 2 juni op de schop en het kunstgrasveld wordt in juli onder handen genomen. Het resultaat zal in augustus bij de opening van het nieuwe seizoen zeker zichtbaar zijn.

Met betrekking tot het tweede kunstgrasveld wordt inmiddels samen met ADO wederom gesproken met de nieuwe wethouder en de woordvoerders van de politieke partijen in de gemeenteraad. Wij houden het vuurtje warm. 

In mei zijn er diverse toernooien zeer succesvol georganiseerd en hebben wij ook de nodige kampioenen mogen feliciteren. Een woord van dank is op z’n plaats aan al die vrijwilligers die zich hebben ingezet dit mogelijk te maken. Fantastisch!!

Het speeltuintje is afgekeurd. Zowel het terrein als de speelattributen voldoen niet meer aan de eisen die er aan gesteld mogen worden.

Geen reden voor uw bestuur om bij de pakken te gaan neerzitten. Er worden alweer actie gevoerd en plannen gemaakt voor een nieuw en grotere speelplek voor onze jonge bezoekers.

Rest mij u namens het bestuur een fijne vakantie, een genoeglijke zomerperiode toe te wensen en graag tot de start van het volgende seizoen.

Ab Arends, wnd voorziter.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!