Cookie beleid Odin59

De website van Odin59 is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

FAQ ODIN ’59-clubpas en Cashless betalen

FAQ ODIN ’59-clubpas en Cashless betalen

Sinds het seizoen 2021-2022 hebben wij ons kassasysteem in de kantine laten aanpassen door leverancier Twelve. Met de introductie van dit kassasysteem introduceren wij ook de ODIN ’59-clubpas (Twelve betaalpas). Met deze pas kun je als lid of als team afrekenen aan de bar.

 

De belangrijkste voordelen van de ODIN ’59-clubpas op één rij:

  • Je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de vereniging;
  • Als ouder heb je inzicht en controle over de uitgaven van je kind;
  • Als team heb je altijd een gezamenlijk potje.

Afrekenen in de kantine kan op twee manieren:

  • Met je bankpas of mobiele pinpas;
  • Met de ODIN ’59-clubpas.

 

Hoe werkt betalen met de ODIN ’59-clubpas (Twelve betaalpas)?
De Twelve betaalpas is een veelzijdig betaalmiddel dat het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke betaalpas kun je bij ons aan de bar afrekenen. Bij een Twelve betaalpas betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de betaalpas op de kaartlezer gelegd. Punt. Dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de pas staat, kan het restant worden bijbetaald met een PIN betaling.

Hoe activeer ik mijn ODIN ’59-clubpas?
Voor je met de ODIN ’59-clubpas kan betalen, dien je de clubpas te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je ODIN ’59-clubpas is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Hoe kan ik saldo laden op mijn ODIN ’59-clubpas?
Je kunt saldo opwaarderen via de KNIP-app:

Registreren

  1. Download de KNIP-app via de Google Play Store of Apple Store.
  2. Vul je e-mailadres in en druk op ‘Volgende’.
  3. Er is een e-mail verzonden naar het door jou opgegeven e-mailadres. Niet ontvangen? Check je spambox! Open vervolgens de link (op je telefoon) om je KNIP account te activeren.
  4. Vul het pasnummer en de CVC code in die op jouw betaalpas staan.
  5. Je komt nu in een scherm terecht waar je de rest van je gegevens moet invoeren. Ga als laatste akkoord met de voorwaarden en druk op ‘Registreer’.

Saldo opwaarderen

  1. Om saldo op je betaalpas te zetten, ga je naar rekeningen. Hier zie je de betaalrekening van je betaalpas staan.
  2. Druk op het plusje of draai naar rechts om te bepalen welk bedrag je op jouw betaalpas wilt zetten. Druk vervolgens op het iDeal icoontje.
  3. Doorloop de stappen van het iDeal proces om het saldo op je betaalpas te zetten.
  4. Klaar! Je kunt nu in de kantine betalen met jouw ODIN ’59-clubpas

NB: het op te waarderen bedrag moet minimaal 5 euro zijn.

 

Hoe zit het met de clubpas voor minderjarige leden?

Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de clubpas voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Is er een Betaalpas voor teams?

Ja. Het is mogelijk om een Team-Betaalpas aan te vragen. Per team kan er een pas worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. Per team kunnen er twee Team-Betaalpassen verstrekt worden die gekoppeld zijn aan een individuele pas. Het aanvragen van een teampas kun je op de website van ODIN ’59 doen.

Hoe kan ik de ODIN ’59-clubpas opwaarderen?

Met de eigen KNIP-app van Twelve kun je altijd en overal je saldo inzien en opwaarderen via iDEAL of creditcard. Ook is het mogelijk om een groepsrekening te beheren. Je stuurt een betaalverzoek via WhatsApp en ziet direct wie er al heeft ingelegd (gestort heeft). Handig voor elk team voor wie de derde helft net zo belangrijk is. Met de app kun je ook mobiel betalen.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de clubpas staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar [email] met al je gegevens, pasnummer en IBAN.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het LCD-scherm/klantendisplay aan de klantkant getoond. Ook in de KNIP-app kun je het resterende saldo checken.

Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnkniponline.nl. Op deze site kun je het saldo inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDeal. We adviseren vanwege het gemak om de KNIP-app te gebruiken.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.mijnkniponline.nl of via de KNIP-app kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ gegevens wijzigen.

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!